.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 1 شنبه

کريم منصوري قاري مشهور قرآن كريم در تماس با مسئول صفحه قرآن روزنامه جمهوري اسلامي گفت من از صحنه اي كه در همايش سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري رخ داد و عده اي از زنان در حال دف زدن قرآن را به من تحويل دادند تا قرائت كنم حيرت زده شدم . وي در پاسخ به اين سئوال كه با اينحال چرا از قرائت قرآن در چنين جلسه اي امتناع نكرديد گفت : در مقابل عمل انجام شده قرار گرفته و قدرت تصميم گيري را از دست داده بودم !

يك عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز در واكنش به اهانت صورت گرفته به كلام الله مجيد گفت : به استهزا گرفتن كلام خدا به معني به استهزا گرفتن خداست و قويا محكوم است . حجت الاسلام حسين ابراهيمي عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در گفت وگو با « ايلنا » با اظهار تاسف از اينكه هرازچندگاهي حركاتي از سوي سازمان ميراث فرهنگي رخ مي دهد كه با مباني ديني مغايرت دارد و موجب اهانت به مباني اسلام است افزود : اقدام اخير صورت گرفته در يكي از مراسم هاي سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري تداعي كننده برخي اقدامات زمان جاهليت است . چرا كه در آن زمان طواف كعبه و مناسك حج به صورت موهوني انجام مي شد كه در شان عبادت نبود. وي افزود : پس از تحول عظيمي كه به موجب تفكر حضرت امام (ره ) در احياي دوباره اسلام و مباني ديني درنظام اسلامي ما ايجاد شد جاي تاسف و تاثر است كه بارديگر شاهد چنين رخدادهايي هستيم .

يكي از اعضاي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات در گفت وگو با عصر ايران ضمن اعلام اينكه به احتمال فراوان خاتمي در انتخابات آتي رياست جمهوري شركت خواهد كرد افزود كه رئيس جمهور سابق ايران حتي اگر لازم باشد موضوع شركت يا عدم شركت خود را تا سال آينده هم مطرح نخواهد كرد. به گزارش عصر ايران وي ضمن تكذيب خبرهاي اخير درباره انصراف خاتمي اين خبرسازي ها را ناشي از نگراني جناح رقيب از آمدن خاتمي دانست و افزود : « از نظر من خاتمي حتما در انتخابات آتي شركت خواهد كرد. » اين عضو شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات در ادامه با اشاره به اينكه خاتمي به جمع بندي لازم رسيده است و عدم اعلام حضورش يكي از تاكتيك هاي انتخاباتي وي است گفت : « خوشبختانه هم شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات و هم مجمع روحانيون مبارز به جمع بندي هاي خود درباره سازوكار شركت يا تعيين كانديداي اصلاح طلبان در انتخابات آتي رسيده اند اما اين سازوكارها در حالي اجرايي خواهد شد كه خاتمي حاضر به شركت در انتخابات نباشد اما در صورت شركت خاتمي در انتخابات سازوكار انتخاب نامزد ديگر معنايي نخواهد داشت و خاتمي نامزد مورداجماع اصلاح طلبان خواهد بود » .

شبكه ماهواره اي العربيه كه وابسته به عربستان سعودي است مدعي شد عملكرد حزب الله لبنان مخالف انديشه امامان شيعه است زيرا امامان شيعه با بكارگيري زور و خشونت عليه حكام زمانشان مخالف بودند. اين شبكه اين ادعا را از سيدعلي امين كه از روحانيون منطقه صور لبنان است منتشر كرده ولي اين شخص به اين سئوال پاسخ نداده كه قيام امام حسين عليه السلام عليه يزيد كه حاكم زمان بود را چگونه تفسير مي كند شبكه العربيه از زمان جنگ هاي 33 روزه لبنان همواره سعي مي كند عليه حزب الله و به نفع رژيم صهيونيستي عمل كند .

دبير ائتلاف فراگير اصولگرايان از جلسه انتخاباتي لاريجاني قاليباف و رضايي خبر داد و گفت : در دو هفته گذشته جلسه اي انتخاباتي در منزل محسن رضايي و با حضور لاريجاني و قاليباف برگزار شد و محور اصلي مباحث مربوط به انتخابات رياست جمهوري سال آينده بود هرچند چنين جلساتي بعد از انتخابات مجلس هشتم برگزار مي شد. علي دوراني در گفت وگو با خبرنگار « ايلنا » با اشاره به دفاع رهبري از اصولگرايي گفت : طبق فرمايشات رهبر انقلاب كساني كه اصل نظام و انقلاب را قبول دارند در دايره بزرگ اصولگرايي قرار مي گيرند و لازم است به جريان اصولگرايي براي استحكام نظام هويت داد. دوراني در ادامه تصريح كرد : تقليل مفهوم اصولگرايي به كشمكش هاي انتخاباتي و تخريب هاي جناحي موردنظر رهبري نيست و نبايد برخي گروه ها با چنين رفتاري به هويت اصولگرايي لطمه بزنند. وي تاكيد كرد : در صورتي كه اصولگرايان بر مبناي اصول مبنايي خود بخواهند از احمدي نژاد عبور كنند به معناي انتخاب كانديدا از صالح به اصلح است و اين عين اصولگرايي است . دبيركل آبادگران جهاني با هشدار به كساني كه اصرار دارند احمدي نژاد كانديداي اصلي آنها باشد گفت : اصرار برخي گروه ها مبني بر اينكه در انتخاباتي آينده احمدي نژاد حتما بايد كانديداي اصلي باشد به روند همگرايي اصولگرايان لطمه مي زند و اين افراد بايد در آينده تبعات چنين تصميمي را پذيرا باشند.

اكبر گنجي از سكوي اخلاق هم سقوط كرد. وي در مقاله اي با عنوان « همجنس گرايان ; اقليتي ناحق و فاقد حقوق » مي نويسد : « آدمي از ميان سبك هاي متفاوت زندگي سبكي يا سبكهايي را برمي گزيند. همجنس گرايي همچون يهوديت و بهائيت و تسنن و تشيع يك سبك متفاوت زندگي محسوب مي شود. » گنجي در اين مقاله در پاسخ به كساني كه همجنس بازي را مخالف اسلام مي دانند مي گويد : « ملاك اسلام چيست تا بدانيم همجنس بازي با اسلام سازگار هست يا نه ! » گنجي از بين روشنفكران ديني آرش نراقي را روشنفكري مي داند كه همجنس گرايي را امري عقلاني طبيعي و اخلاقا قابل دفاع مي داند! و سپس از روشنفكراني كه مخالف همجنس گرايي هستند مي پرسد : آيا آرش نراقي روشنفكر ديني و مسلمان نيست » . اكبر گنجي از افراط گرائي تند راست تا تندروي شديد چپ را در زندگي سياسي خود تجربه كرده و سرانجام به دامن آمريكا و غرب افتاد و با انكار بسياري از مباني ديني اكنون به ورطه هاي پست ضداخلاقي سقوط كرده است . اينست عاقبت افراط .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.309 seconds.